Ascensiunea lui Daniel David, strâns legată de finalizarea programului de anulare a identității naționale prin intermediul școlii – 60m.ro

Profesorul Constantin Toader, cunoscut profesor de istorie, coautor al curriculumului de istorie pentru clasele VII – XII în perioada 1997 – 1998, afirmă că ascensiunea fulminantă a lui Daniel David este legată de finalizarea procesului de „anulare a identității naționale”, prin intermediul școlii.
Specialistul constată, într-un articol recent din Contemporanul, că deși în America și în lume, doctrina soroșistă se îndreaptă spre final, în România, această viziune rezistă.
Mai mult decât atât, nu numai că rezistă, dar a ajuns în fruntea Ministerului Educației, în persoana lui Daniel David.
„Alinierea planetelor prin relevarea scopului USAID – CIA – Soros, furtul tezaurului dacic dintr-un hambar din fundul Olandei, acolo unde fusese aruncat de diplomația culturală a doamnei Raluca Turcan, la care s-a adăugat terapia de șoc inițiată de ministrul Daniel David pentru eradicarea identității naționale și a culturii generale din școala românească, au dus la o trezire a multor dascăli din somnul ideologic indus de reformatorii – impostori din ultimele decenii.
Ignorând pericolul semnalat de doamna Turcan, că te poți culca sănătos și trezi mort, după ce românii au plecat la drum cu o școală bine rânduită, ei s-au trezit în plin dezastru identitar și cultural după decenii de reformă progresistă.
Lansat în anii 1998-1999, programul anulării identității naționale a fost aplicat pas cu pas, fără să trezească mari suspiciuni și dezbateri, inițiativele contestatare, altfel extrem de puține, fiind sortite eșecului, o forță teribilă, invizibilă, protejând cu un adevărat câmp de forță noua versiune a Experimentului Pitești pusă în operă de binomul USAID – Open Society”, a scris prof. Toader.
„Din perspectiva dezvăluirilor legate de USAID, ascensiunea fulminantă a domnului David poate avea o legătură cu finalizarea programului Soros de mankurtizare și deculturalizare a românilor prin intermediul școlii publice a statului național român.
Deși în America soroșismul este muribund, la noi se pare că lupta continuă, vorba lui Castro, clasa politică dovedind că este defazată și tributară sindromului soldatului japonez. Oricum, lovitura academicianului David a avut darul să spargă niște bule de confort ideologic, să trezească din amorțeală și iluzii pe mulți români.
Nu vom fi niciodată îndeajuns de recunoscători acestui activist woke kamikaze, prin sacrificiul căruia am ajuns să înțelegem realitatea deconstrucției sistematice a școlii clasice, pentru a face loc școlii identităților fluide și a amneziei identitare. Cele mai negre presimțiri de acum câteva decenii în legătură cu soarta Istoriei în școală s-au materializat de o manieră înfricoșătoare[1], fiind obligat să asist la transformarea rapidă a școlii publice într-un instrument al culturii anularii, într-o adevărată școală confesională woke, într-un spațiu al mankurtizării și al îndoctrinării”, continuă specialistul.
Profesorul Toader îl acuză pe Daniel David că urmărește să transmită mesajul că românii sunt un popor fără istorie și fără importanță.
„Dovedind un analfabetism pedagogic consolidat, domnul David nu realizează că prin eliminarea istoriei naționale din școală se transmite tinerilor mesajul jalnic că românii sunt un popor fără istorie, fără identitate, iar trecutul lor nu are importanță și nu merită să fie studiat!